59. üzleti ötlet: Keress pénzt videózással! Legyél vlogger – ötletek a cikkben

Dátum

Megosztás

Még mindig érdemes belevágni a vloggerkedésbe, vagyis  videobloggerkedésbe. Mit csinál egy vlogger? Nagyrészt a Youtubera, és más videómegosztó portálokra készít videókat. A legtöbben saját magukat veszik fel és beszélnek különböző témákról, erre jó példa Dancsó Péter(még wikipedia oldala is van!, sőt már 1 millió követővel büszkélkedik). Nos hozzá hasonlót létre lehet hozni akár valamilyen ötlet köré, vagy szakma, egyéb terület köré. Például befutott üzleti, pénzügyi csatornák még nincsenek, pedig még a reklámozókat is érdekelné ez, nem is beszélve az 50+-osoknak szóló csatornákra. Nagyon sok tutoriál videó is látható a weboldalakon. Nézzük is tovább, példák is lesznek, mert sok a kiaknázatlan terület.

59. vállalkozás ötlet: Vlogger, videóblog

Ha idős vagy, ha fiatal akkor is érdemes végigolvasnod ezt az ötletet, és elgondolkodnod rajta!

Tudod, hogy mi az egészben a legjobb? Hogy több felé is el tudsz majd indulni:

A feladat tehát az, hogy elindítasz egy Youtube csatornát, vagy más videómegosztó portált is használhatsz, de a YT a legnagyobb. Előre írj össze 20-30 témát, készíts videósorozatot. Mivel szeretsz foglalkozni? Próbáld ki azzal. Például legutóbb írt nekem egy horgász blogger, hogy mit csináljon még pluszba a blogjával, jó-e… Nos például ő alapból elindíthatna egy Youtube csatornát is, és elkezdhetne vloggerkedni.

Csinálj pénzt abból, amit szeretsz.

Kommentelj hasonló videók alá, szólj hozzá Facebookon, aktívan kezeld a követőidet, csinálj összejöveteleket… Legyél te az új Dancsó Péter, vagy csinálj műsort az idősebbeknek, 30+osoknak A Youtube-ot a fiatalok szinte már TV-nek tekintik, ezt gondolom te is tudod. Én is sok videót nézek. Például tutorial videókat… Ötletelj, írj előre forgatókönyvet. Terjeszd a videóid, ha úgy van költs Facebookra is, tedd fel oda is a videóid, elég jó elérést szerzel majd vele.

 Ötletek Youtube csatorna indításra, témára:

  • Techcuccok tesztelése – még mindig nagy nézettségű, pl. a Vodafone ad tesztkészüléket (csak kérni kell), de először bármelyik kisebb mobilboltot megkereshetsz ilyennel, majd amikor lesz több követőd, jöhetnek a nagyok.
  • Karrier-t, munkákat, munkaköröket, állásokat bemutató YT csatorna. A munkáltatók keresik a megjelenési lehetőséget, ahol meg tudnak jelenni, akár munkatársakat toborozni.
  • Gyárts TV műsorhoz hasonló anyagokat. Látod a friss vlogger trendeket? Nem egy személy szerepel a videókban, hanem akár többen is.  A TV átvándorol a Youtube-ra, legyél benne a trend kellős közepén. Ehhez ötletek: Hazai Youtube csatorna indítási ötletek, melyekkel sikert érhetsz el
  • Vagy csinálj kreatív dolgot, valami vicceset, humorosat, meghökkentő Youtube csatornát. Pl. egérlabirintus, élő bújócska közvetítése… Erre ötletek: Ezek a Youtube csatorna, videó ötletek milliókat hozhatnak neked
  • Vitaműsorokat csinálni
  • Keresd azokat a területeket, amiket még nem fedtek le. Egyik tanítványom például 35 feletti, főleg kertvárosi, tehetősebb nőknek szóló csatornát üzemeltet. A szponzorok is imádják, mert fizetőképes kereslethez jut el.
  • Speciális ötlet, beszélgető műsor indítása összekötve lakáskávézóval: Lakáskávézó. Az új Starbucks a lakásodból indul hódító útjára

Célpiac: Attól függ milyen témakörben vlogolsz
Konkurencia: Sok van, de mindig tudsz piacot teremteni, érdemes megnézni milyen területekre nem lőnek még.
Megvalósítás, üzlet:
1. Döntsd el milyen videó csatornát (online TV)-t indítasz, mi lesz a te saját műsorod.
2. Írj össze előre egy forgatókönyvet, miről lesz szó…
3. Nézd meg a legnézettebb ilyen csatornákat, mit csinálnak jól. Nézz külföldieket is!
4. Használd az Instagrammot, Facebookot a tartalmaid terjesztésére, szerezz követőket. Beszélj velük, szervezz közönség találkozókat.

Profit várakozás:
Az elején nem keresel semmit, kell az, hogy befuss. De elég türelemmel és munkával havi szinten minimum 200 ezer forintot meg fogsz tudni keresni, és ha még a cégek is felfigyelnek rád, akkor pedig még többet. A vállalatokat nem keresik meg a vloggerek (azért hogy reklámozzanak náluk), így a piacod nagy lehet! Részben azért sem keresik meg őket, mert nem merik. Vizsgáld meg majd a célpiacod, életkor, fizetés… szerint és úgy keress hozzájuk reklámozót.

[adrotate banner=”5″]

Fotó: Envato License

Mándó Milán
Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 9 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!