Már a direkt marketing (dm) levelek küldése teljesen átalakult, és most már nem a postaládákban gyűlnek a reklám célú levelek, hanem az emailek között találjuk meg őket. Érdemes tehát eljátszani a gondolattal, hogy most már újra felértékelődhet a postai dm levélek küldése, mivel kevés cég használja marketingre. Mi az, amit postán kapunk? Közműszámla, bankszámla kivonat, telefonszámla. Ezeket egyből kivesszük a postaládából és mindet kibontjuk. Cégek esetében is így van. Igaz ott lehetséges, hogy nem a cégvezető bontja ki. Amennyiben mi csak az értékesítő igazgatónak címezzük, biztosan készhez kapja. Az ügyvezető vagy tulajdonossal már nehezebb dolgunk van, hogy pontosan ő kapja meg a levelünket, mivel előtte a titkárnő, asszisztens kibonthatja.
Tipp: A meglévő partnereinknek küldjünk ki levelet, vagy olyan cégeknek is, akikkel régebben kapcsolatban álltunk. Ezt szépen megcímezve, üzleti levélként írjuk meg. Ajánlat is szerepeljen benne, mivel így hatékony a kommunikáció. Fontos, hogy írjuk bele a leiratkozás lehetőségét, egy emailcímet, vagy telefonszámot megadva.
Meglévő ügyfeleknek azért is érdemes kiküldeni, mert így meg tudjuk tartani őket.
Ehhez kapcsolódó tartalom:
Árazási és akciózási problémák a cégeknál









