Visszatér a Playboyba a meztelenkedés. Egy jó üzletimodell-frissítés is rájuk férne. A dekoratív hölgyekben még mindig van pénz…

Dátum

Megosztás

A Playboy tavaly októberben bejelentette, hogy nem lesz több meztelenkedés az újságban. Most pedig a Twitteren közölték, hogy visszavonják előző tervüket, és újra lesznek pucér hölgyek a lapban. Ez már okos előrelépés, vagyis inkább visszalépés. Mindenesetre körbenéztem, hogy milyen új dolgot lehetne belevinni a Playboy újság, brand életébe. Miért írom le? Hogy inspirálódj belőle, hátha más területen tovább tudod gondolni.

Több helyen olvastam már és meg is bizonyosodtam róla, hogy az Instagramot a férfiak előszeretettel használják dekoratív hölgyek, instacsajok nézegetésére. Az új trendeket a Playboy még nem tudta meglovagolni, és láthatóan hiába van 5,8 millió követője, a képein annyi reakciót tud összegyűjteni, mint egy kisebb pár százezres követőtáborral rendelkező instahölgy. Vagy például itt a legjobb példa az 590 000 követővel rendelkező TheCollegeBabes, akik hiába tized akkora követőtáborral rendelkeznek, mégis ugyanannyi lájkot kapnak egy-egy képre. Persze a párhuzam érdekes, mégis a Playboynak ezen a közösségi oldalon már sokkal aktívabbnak kellene lennie.  A kép alatt folytatom!

screenshot-2017-02-21

A TheCollegeBabes például egy kisebb modellügynökség is egyben. Továbbá partykat szerveznek. A Playboy márkát már több helyen is felhasználták (termékek, parfüm…), de érdemes lenne az instagramban és az instacsajokban rejlő lehetőségeket kihasználnia.

Ötlet a Playboyhoz kapcsolódóan:

  • Kihasználva a több nyelven, több térségben működő szerkesztőséget, amolyan „Insta Girl keltetőt” csinálni. Hasonló módon, mint a Vlogger keltető Minneres vállalkozási ötlet. Stúdió és fotós biztosítása, oktatás, Instaprofil menedzselés….
  • Előzőhöz szorosan kapcsolódva egy erre épülő marketingügynökség létrehozása. Vagyis Instagram hölgyekhez reklámozók közvetítése.
  • Minden ötletet kiegészítve a nyomtatott újságban való megjelenés.
  • Barber shopokkal való együttműködés, borbély üzletekre gondolok.

 

Fotó: notable.ca

Mándó Milán
Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 9 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!