Nem kell túl gondolni a 3millioforint.hu weboldalt – Mi lesz a weboldallal, miután összegyűlt a 3 millió?

Dátum

Megosztás

Vegyesek a reakciók a 3millioforint.hu projekttel kapcsolatban. Már lassan összegyűlik az oldal nevében is szereplő 3 millió forintnyi összeg. Ehhez kapcsolódó reakciókról olvashattál is egy cikket már a Minner-en, láthattad a hozzászólásokat. Ezek közül többet kiemeltem, most viszont egyre külön ki fogok térni, mert bizony ezt magyaráznom kell. Több kérdés is jött arra, hogy: mi lesz később?; ebből akarok megélni?; mi lesz az oldallal miután összegyűlt a 3 millió…?

Egy életem, egy halálom
A projekten alapból látszania kellene, hogy bizony ez egy egyszeri dolog. Nem is lehetne más, mivel így van igazán értéke, vagyis a projekt kivitelezése is más lenne, ha mást alkalmaznék. Tehát a reklámozók „örök” (több év) helyet vesznek az oldalon, és bizony a vége mindenképpen „csak” 3 millió forint bevétel lesz. Ez a cégeknek is előnyösebb, mintha folyamatosan kellene fizetniük x összeget.

Miért éri meg egyszer összegyűjteni 3 milliót? 
Teheted fel magadban a kérdést. Sőt, joggal is. Amennyiben te vállalkozó leszel, többször is adódhat majd olyan lehetőség, hogy egy-egy projekt csak maximum pár hónapig fog ténylegesen jövedelmet hozni közvetlenül (megkérdezi tőled bárki is, hogy és mi lesz majd utána…?).  Nem, ez nem egy vállalkozás, ez egy marketing akció, semmi több. A célja a meghökkentés, a kreativitás, de bemutatja a kitartást, egy egyszerű de mégis félig-meddig lehetetlen projekt hazai kivitelezésének bemutatása, megvalósítása is egyben. És tudod mi még? A cégek visszajelzése alapján élvezik, hogy fent vannak, részesei ennek a projektnek. Kicsit felráztam ezeket a cégeket is. Továbbá én is élvezem magát a projektet.  Azt is mondhatom, hogy egy online gerillamarketing akció, ami a gerilla szóból eredően is egyszeri és megismételhetetlen. Nem is akarom megismételni, annak mi értelme lenne?

Elhiszed, ha azt mondom, hogy ebből több 10 millió forintom lesz?
Már most tudom mondani neked, hogy több, egyéb marketing megbízásom lett a 3millioforint.hu miatt. És ez még csak növekedni fog, ahogy egyre többen nézik az oldalt, a projektet. Miért? A kreatív kivitelezés miatt, amivel a milliondollarhomepage ötletet itthon is megvalósítottam és már 80%-ban sikerre is vittem. Képzeld, még az üzleti találkozókon is úgy kezdődik a beszélgetés, hogy megkérdik tőlem: „Hogy áll a 3 milliós oldal?”

Megéri ez egy cégnek? 
Tudom, hogy ott az Adwords, ott a Facebook reklám…, nem is azért akarnak reklámozni a 3millioforint.hu -n a cégek, hogy ezt kiváltsák. Hanem azért, mert elég érdekesnek találják, hogy ők is kivegyék belőle a részüket. Már most több a látogatója a weboldalnak, mint egy átlagos hazai webshopnak, vagy blognak. Meg fogsz döbbenni, de átlagban a látogatók 17,5%-a kattint valamelyik reklámra az oldalon. És vannak visszatérő látogatók, nem is kevés. Persze ehhez hozzájárul a Minner-en való kampány. Szerencsére van viszonyítási alap, és látható, hogy a milliondollarshomepage is több, mint 10 év után még mindig érdekes, és vonzza a látogatókat.

Több, más, mint a milliondollarhomepage
Nem is titkolom, hogy az alapötlet nem az enyém. Viszont a kivitelezésbe több dolgot belevittem. A cégek a banner reklám mellett blogbejegyzést is kapnak. Sőt, folyamatosan ki-ki emelek egy-egy céget a Minner FB-ján, hogy így érezzék a törődést 🙂

Ehhez kapcsolódó cikkek: 

Nézz fel a 3millioforint.hu -ra!

Mándó Milán
Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 9 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!