Most a legjobb befektetés a Facebook reklám!!! Kár lenne kihagyni!

Most a legjobb befektetés a Facebook reklám!!! Kár lenne kihagyni!

Neeem, most nem a Facebook részvényről írok. Hanem arról, hogy milyen jó megtérülést hozhat neked a Facebook reklámozás. Ki kell használni azt, hogy ilyen olcsón, és tervezhetően lehet vevőket szerezni, generálni a legnagyobb közösségi oldalon. Miért most? Miért olcsó? Miről beszélek? Miért tervezhető? Kiderül a cikkből!

Már tegnap neki kell állnod! – direkt fogalmaztam így! 

Jelenleg még sokan használják a Facebookot, és ahogy a Google elérte, hogy szinte csak az ő keresőjét használjuk a FB is el tudta érni, hogy a felhasználók őt válasszák, sőt ez 5 éven belül előreláthatólag nem is változik.

Miért olcsó? 

Sokat gondolkodtam, hogy miért olcsó a FB (egy kattintás költsége). Egyrészt így tudott sikert elérni a Google hirdetési felületével szemben, másrészt a közösségi oldal adta lehetőségek miatt 1 forintnyi költés egy-egy jó tartalommal további ingyenes megjelenést, kattintást is generálhat. Továbbá a hatékony (valós) követőszerzés további ingyen megjelenés biztosít nekünk, így tovább faragunk a költségeken.

Most akkor miről is van szó? 

Arról, hogy most igazán megéri vállalkozást alapítani, új bizniszt indítani, új webshopot, új szolgáltatást…. (ehhez kapcsolódó ötletek a Minner vállalkozás ötlet rovatában). Már napi 1000 forint Facebook költéssel csodát tudsz művelni. Vagyis 1-2000 Ft reklámköltésből könnyedén tudsz vevőket szerezni. Főleg akkor, ha jól megtervezel mindent. Ehhez elég egy A4-es lap, némi idő és kreativitás, na és érdemes tisztában lenni milyen eszközöket használhatsz. (Hogyan lesz vevőm című cikksorozat ebben segít)

Tervezd meg a reklámjaid! FB marketingedet! Ehhez kapcsolódó információk:

  • 1-10ft /kattintás költsége – Ennyibe kerül, hogy valaki a FB-ról átmenjen a weboldaladra. Érdemes céges blogot, vagy speciális landing oldalakat üzemeltetni.
  • Remarketing – ezt ne felejtsd ki! Ezzel csökkentheted a költségeidet, vagyis inkább növeled a hatékonyságodat adott reklámbüdzsé elköltése esetében. (Hamarosan ez lesz a Hogyan lesz vevőm felhasználóm 10. részének a tartalma.)
  • Meglévő, már megszerzett követőket ügyes kommunikációval olcsón el tudjuk érni (néha ingyen). Készíts jó poszttervet. 2-5 000 követő felett már ügyes kampányokat tudsz készíteni, és nagyon hatékonyak lehetnek. Főleg akkor, ha összekötöd például hírlevél és blog marketinggel.
  • Hírlevél feliratkozás – A Facebook reklámozásnak köszönhetően olcsón tudsz hírlevél feliratkozókat szerezni (10-50 FT/ feliratkozó), ehhez már csak jó hírlevél kampány kell. Illetve a FB remarketingnek köszönhetően a hírlevél olvasóidat figyelmeztetni tudod, hogy olvassák a küldött emaileket.
  • Tervezéshez segítség: Jó az A4-es lap is, de még jobb a Trello. Itt írtam egy jó példát, hogy használd marketing terv készítésre: Használd a Trello applikációt! Növelni tudod a hatékonyságod, bevételed, illetve időt fogsz spórolni.

Érted már? Tervezd meg a FB marketingedet. És napi pár ezer forint elköltésével havi több millió forint stabil bevételre tudsz szert tenni. Most pont jó az időzítés! Addig kell ütni a vasat, amíg meleg.

Share Button

Ez is érdekelhet

Kommentek