Mikor több évet vársz arra, hogy valaki felfedezze a kreatív marketingötleted…. – A KFC online gerillamarketingje

Mikor több évet vársz arra, hogy valaki felfedezze a kreatív marketingötleted…. – A KFC online gerillamarketingje

Elkél a KFC-nek a pozitív marketingből idehaza, mióta volt a panaszkönyves-újságírós verekedős botrányuk. Amihez persze a biztonsági őr mellett az adott étterem alkalmazottainak hozzáállása is kellett. Most egy kis pozitív érdekesség a KFC háza tájáról.

Körülbelül egy hónapja egy felhasználó felfedezte, hogy a gyorsétteremlánc a Twitteren 11 felhasználót követ. Az 5 Spice Girls tagot és 6 Herbs nevű férfit. Ez lefedi a KFC eredeti titkos receptjének 11 alkotó elemét (spice=fűszer, herb = gyógynövény). Az említett felfedezés tweetje:

Valószínűleg sok évet vártak rá, míg valaki felfedezi. A KFC természetesen kihasználta a gyorsan terjedő hírt, amit több oldal is lehozott.  A legnagyobb média oldalak is foglalkoztak vele (nekem is már több hete ott volt jegyzetben, hogy kellene írnom róla 🙂 )

Képernyőfelvétel (594)

Jutalmat is kapott a felfedező. A KFC egy olajfestményt küldött neki, melyen ő szerepel és a gyorsétterem alapítója, Harland Sanders.

Ehhez kapcsolódó tartalom:

Fotó: Wikipédia – Patrick Nouhailler, KFC/Twitter,
Forrás: 24.hu

Kommentek