Mi lenne, ha úgy reklámoznánk, hogy … [Kutatás]

Mi lenne, ha úgy reklámoznánk, hogy … [Kutatás]

Szeretem a kihívásokat és az érdekes megoldásokat, de még jobban azt, ha csökkenteni tudom a kiadásaimat. Ilyen kiadás a reklámköltség is. Az igazat megvallva nem csökkenteni szeretném, hanem azt, hogy még hatékonyabb legyen, vagyis ugyanakkora reklámköltségre nagyobb interakció, konverzió érkezzen. Egyébként is a reklám inkább befektetés, tehát úgy fogalmazok, szeretném azt, hogy a befektetésem még többet fialjon. Sokszor felteszem magamnak a kérdést, hogy “Mi lenne, ha úgy reklámoznék, hogy ….”

És a pont helyére különböző feltételek, néha agymenések és kreatív megoldások kerülnek. Már régóta tesztelem például a különböző reklámcsatornákat, és ezek közül főleg a Facebook az, ami a célkeresztemben van. Már eddig is több százezer forintot költöttem el arra, hogy teszteljem a különböző megoldásokat. Kitaláltam, hogy kihasználom azt a tényt, miszerint átlagosan 4,7 embernyi távolságra vagyunk egy vadidegen embertől, bárhol is legyen a világban. 

Az alábbi ábrán láthatod ezt a számot, a Facebook lemérte nekünk (Forrás: PWC). A kép alatt folytatom!

Globalizáció Fotó: PwC Magyarország

Globalizáció Fotó: PwC Magyarország

Oké, szóval ezzel valamit kezdeni kellene! Tény, hogy már igazán jó megoldások vannak, hogy miként használjuk ki a közösségi oldal erejét, hogyan posztoljunk, mikor, mit …. , de mi van a hirdetésekkel? Azt vettem a fejembe, hogy úgy akarok reklámozni a Facebookon, hogy kihasználom ezeket az egymáshoz való kapcsolódási pontokat, ismerősi átfedéseket…, sőt, irányítani is akarom a hirdetések terjedését. És sikerült! Szépen jönnek a teszteredményeim, és bizony faragok a költségekből, vagyis inkább úgy fogalmazok, még hatékonyabban tudok hirdetni.

Ingyen elértem a célközönség 35%-át.

Most fejeződött be az egyik ilyen kutatásom, melyben két hipotézist állítottam fel. Összesen 25 000 forintot költöttem el a Facebookon arra, hogy teszteljem a beállításokat. A lényege az volt, hogy az előre meghatározott célcsoportnak csak egy részére hirdettem, és mégis elértem az egész célcsoportot, ami azt jelenti, hogy a 35%-át ingyen értem el, az ő kattintásukért nem fizettem.

Szeretnéd látni ennek a kutatásnak az eredményét?
A Minner Üzleti Körkép 2018 -as videó anyagába már feltöltöttem. Az Üzleti Körkép 5500 forintba kerül, tehát kicsi befektetéssel most több százezret, sőt, milliókat nyerhetsz. További ehhez hasonló tesztek folynak, melyeket folyamatosan töltök fel majd az Üzleti Körkép anyagába. Vedd meg most, és várd az értesítést az új videókról, tesztekről! Hozzájuk kapcsolódó tippeket is kapsz, vagyis megtudod, te miként tudod alkalmazni. Az Üzleti Körkép egyébként is tetszeni fog neked, mert sok – sok hasznos információt találsz benne. Részletekért kattints ide! 

Kommentek