Mennyiért lehet reklámozni a Time Square-en?

Mennyiért lehet reklámozni a Time Square-en?

Naponta több mint 400 000-en gyalogolnak, sétálnak a Time Square környékén így természetes, hogy a hirdetők már több évtizede előszeretettel vesznek reklámhelyeket a téren (valójában Manhattan városrész egyik negyede). Összehasonlításképpen a West End bevásárlóközpontba naponta 50 000 ember látogat el (ezt egy régebbi cikkben olvastam, még keresem, hogy még mindig így van-e). A TS-t nemcsak az áthaladó forgalom miatt választják a reklámozók és fizetnek ki évente több száz millió forintot, sőt van olyan cég aki 1 milliárd forintot is rászán az éves reklámdíjra. Tudod miért?

Amire te is gondolsz

Egyrészt több filmben is vágókép a Time Square, mivel ezzel szinte azonnal azonosítani tudják a nézők, hogy New Yorkban, Manhattanben játszódik a film, de ennél is fontosabb, hogy több TV, beszélgető műsornak, sőt stúdiónak a hátterét (vagy élőképét) adja a környék. Így éves szinten több száz millió ember találkozik, sőt a közösségi médiának köszönhetően még többen.

Amire a többség biztosan nem gondol

Sokszor temetik az offline reklámozást, pedig az is kell ahhoz, hogy el tudd érni leendő vevőidet. Sokszor olyan követett dolgok növelik megy egy-egy offline megjelenés hatékonyságát, mint például, amit a következő mondatokban leírok. A cégek, akik itt vesznek reklámhelyeket még úgy is bekerülnek szinte ingyen, vagyis inkább közvetetten a közösségi oldalakra, hogy a legtöbben fotózkodnak, szelfit készítenek a Time Square-en, így a képeken egy-egy cég reklámja is látszik (lásd alsó ábra).

Egy 2012-es infografikát találtam arról, hogy mennyit is fizettek a cégek akkor, és ez az összeg nem is tér el 2017-ben, mivel az árak nem változtak.

timesquareinfografika

További érdekes statisztikák

A közösségi m

Forrás: Carlos Monteiro / Adweek

Forrás: Carlos Monteiro / Adweek

 

Forrás: www.timessquarenyc.org,
Adweek

Share Button

Ez is érdekelhet

Kommentek