Elsőre mikor belelapozol úgy tűnik, mintha egy tankönyv lenne. 566 oldal, apró betűk, a borító sem egy nagy szám. De, amit a könyvben olvashatsz, az garantáltan meg fog lepni. Nem egy száraz könyv: A hatékony kommunikáció alapjai – Fodor László – Kriskó Edina
A könyv a munka és az üzleti élet világában fontos kommunikációs készségeket, az empátiát, önérvényésítést, befolyásolást, meggyőzést, konfliktuskezelést elemzi, és tippeket ad.
Kinek ajánlom? Ha írsz marketing szövegeket, készítesz online hirdetéseket, személyesen tárgyalsz vevőkkel, ügyfelekkel, akkor ezt a könyvet neked írták.
Három részt emelnék ki:
- 4. fejezet: Nem verbális kommunikáció
Tudtad, hogy egy üzleti tárgyalás során sokkal többet megtudhatsz a partneredről, ha odafigyelsz a nem verbális kommunikációjára? Ebben a könyvben választ kapsz arra, hogy hogyan fordítsd előnyödre azt, ha tisztában vagy a nem verbális kommunikáció ismereteivel. - 6. fejezet: Empátia és asszertív kommunikáció
Gondolnád, hogy a beszélgetéseid lehetnének sokkal hatékonyabbak? Vajon te aktívan figyelsz a partnereidre, ügyfeleidre? Eleget kérdezel? Ebben a könyvben gyakorlati példákkal alátámasztva megtudhatod, hogy mit és hogyan mondj, és mit ne mondj. - 7. fejezet: Befolyásolás és meggyőzés
Szeretnéd javítani, fejleszteni meggyőzőképességedet? Nagyon jó tippeket és technikákat olvashatsz ebben a fejezetben arról, hogy hogyan tudod hatékonyabban meggyőzni leendő ügyfeleidet.
Egy sikeres vállakozó számára ez egy kötelező olvasmány.