Több, mint 1100-an töltöttétek ki a Minner kérdőívet, szerencsére nem csak olvasók, így az eredmények minősége is sokkal jobb lett. 16 és 30 év közöttiek töltötték ki a kérdőívet (online és offline is). Számomra meglepő adat is született. (Fontos információ: ügyeltem arra, hogy a kitöltők több mint fele NE Minner olvasó legyen, hogy megfelelő képet kapjunk). Nézzük is miről van szó, néhány információt leírtam, utána pedig nézd meg a többi adatot az infografikán.
Eredmények, melyekre érdemes figyelni:
- Végre eltűnt a negatív megítélése a vállalkozóknak. A válaszadók 95% pozitív véleményt írt.
- Sajnos nehéz a vállalkozóvá válás, vagy cégindítás, ha a fiatalok 60%- ának a környezetében van olyan, aki visszahúzza, leszólja terveit, nem támogatja….
- Pozitív eredmény, hogy a többség offline és online vállalkozásban is gondolkodik.
- Melyik tényezők a dobogósok egy vállalkozás életében?
1. Marketing
2. Önképzés
3. Kapcsolatépítés - A válaszadók 67%-a rendszeresen olvas könyveket.
- Ami a legjobban meglepett: A válaszadók 50% megjelölte azt is, hogy pályázati pénzt is bevonna a cégébe. Ezzel a tőzsdeszerzés 2. helyére került a saját pénz után.
Kiemelt kép: Sylvia Fredriksson/Flickr