Hol találsz telefonszámokat, email címeket a legnagyobb cégekhez, azok vezetőihez, vagy az összes céghez? Hát itt!

Hol találsz telefonszámokat, email címeket a legnagyobb cégekhez, azok vezetőihez, vagy az összes céghez? Hát itt!

Az a baj, hogy a címbe nem tudok mindent egyszerre beleírni. A cikkből megtudod, miért írtam ezt. Szóval bármilyen tevékenységet is végzel, szükséged van új partnerekre, ügyfelekre. Na, de hogy találd meg a legjobbakat? Te is, én is azonnal, minél előbb a legjobb partnert szeretnénk kiválasztani. Legyen elég nagy, megbízható, tudjon fizetni, vagy éppen legyen elég nagy vevőbázisa (cégprofilodtól függ). Ez az, amire már a Google nem elég, vagyis elég lenne, ha egy nap 500 órából állna. Azt mondták nekem a Bisnode-nál, hogy az egyik termékük, a Partnerradar pont erre való. Megnéztem!

Adatok, telefonszámom, emailcímek

Kezdődött úgy, hogy kaptam egy 3 napos próbaverziót. Nem csak úgy odaadták a hozzáférést és magamra hagytak, hanem volt egy kapcsolattartó, amikor hívtak, akkor küldték az ideiglenes jelszót is. Nos, ha szereted a meglepetéseket, akkor ki kell próbálnod (nagyon jó supportot, bemutatót kaptam). A Partnerradar.hu azt tudja, hogy először is kikeresed a neked megfelelő szempontok szerint a cégeket. Pl. tevékenységi kör, megye, alkalmazottak száma, árbevétel, kit akarsz elérni (ügyvezető, értékesítési vezető)… Továbbá leszűkítheted, hogy éppen milyen kampányt indítasz. Pl. beállíthatod, hogy csak az olyan cégeket listázza ki, akiknek benne van a rendszerben a telefonszámuk, emailcímük. Egy aranybánya, mivel lézerpontosan ki tudod választani a cégeket. De itt nem áll meg a dolog.

Adatok lementése, rendszerezése, jegyzetek

Egyrészt a szűkített listádat le tudod menteni, átküldeni az értékesítőknek, vagy te magad dolgozod fel. Másrészt tudtok jegyzetelni a rendszeren belül külön a cégekhez, amit csak ti láttok. A cégfigyelésről már nem is beszélve.

Jogilag is megállja a helyét, mehet a DM ezerrel

A Bisnode ezeket az adatokat folyamatosan frissíti és ellenőrzi. Sőt, megtudtam, hogy olyan emailcímek szerepelnek a listájukban, amire bátran lehet küldeni direkt mail megkeresést. Sőt, a telefonszámok (sok-sok mobilszám is) is olyan emberekhez tartoznak, akik hozzájárultak ilyen megkereséshez. Utóbbihoz annyi a hozzáfűznivalóm, hogy a legtöbb vállalkozó jól kezeli egyébként is a megkereséseket, mert tudják, bármikor rájuk találhat egy új partner, illetve új információkat kaphatnak a piacokról, trendekről.

Összekapcsolni az online kampánnyal

Amikor megláttam a sok mobilszámot, elfogott az eufória. Tudod miért? Eszembe jutott, hogy a legtöbben mobilszámukkal is regisztrálnak pl. a Facebookra. Máris bevillant, hogy bizony kis létszámú remarketing adatbázist egyből létre tudok hozni, és már mehet is a telefonos és online kampány egyszerre. A célpont pedig 3 hétig nem tudja miért, de csak engem hall, lát (persze óvatosan, hogy ne legyek sok).

Spóroltam több hónapot

Fent egy bekezdésben már említettem, hogy a Partnerradar telefonon keresztül oktatott be a rendszer használatára. Olyan funkciókat mutattak be és ügyfél tapasztalataikat is elmondták a 15 perces telefonbeszélgetés alatt, melyek segítségével azonnal úgy tudtam keresni, menteni, és használni a platformot, mintha több hónapja ügyfelük lennék.

Én alacsony befektetésnek tartom a Partnerradart, sőt extrém magas megtérülése van a használatának. Engem meggyőztek. Használd te is! Próbáld ki ingyen 3 napig!

Share Button

Kommentek