Ebben a bejegyzésben a kampány felépítéséről lesz szó. Ahogy már hangsúlyoztuk, minden értékesítés marketing nélkül semmit se ér. Lehet, hogy alkalmazol is marketinget, hisz tanítják ezt az mlm képzéseken, értékesítői tréningeken, de ahogy sok más területen (pl kis vállalatnál) ezt sokan nem hatékonyan alkalmazzák.
A legtöbb hiba azzal kezdődik, hogy nincs terv, nincs jól felépített kampány. Általában a vak világba lövöldözöl, és reméled valakit eltalálsz. Ahogy egy csata megnyeréséhez is stratégia kell, úgy az eladáshoz és a marketinghez is. Ezt úgy kell elkészíteni, hogy leülsz egy papír elé, vagy számítógépen a szövegszerkesztő elé és leírod mi a célod és ki a célcsoportod! Majd leírod mi mindent teszel bele a kampányodba az elkövetkező 1-3 hónapban. Fontos, hogy írd le azt is, milyen hatékonyságot vársz el az egyes kampányelemektől (milyen számokat, pl kattintás, regisztráció, landing page, érkező oldal vagy űrlap kitöltés, tárgyalás egyeztetés…), hiszen ha nagyon alacsony lesz az eredmény valamit változtatnod kell.
Hirdetés
Cikksorozat részei:
1. rész: Hogyan legyél profi értékesítő
2. rész: Kampány készítés
3. rész: Blog készítés
4. rész: Mennyi idő alatt, mennyit, hogyan
5. rész: Facebook használata