„Ha nincs eszed, legyen noteszed!” Na ebből csináljunk pénzt! – Marketing tippek + vállalkozási ötletek egy cikkben

„Ha nincs eszed, legyen noteszed!” Na ebből csináljunk pénzt! – Marketing tippek + vállalkozási ötletek egy cikkben

Kell egyáltalán a memória? Gondolj bele, hogy szinte alig kell megjegyeznünk dolgokat, mert csak beírjuk a böngészőbe, keresőbe. Bizony! A Google elérte, hogy valójában rá hagyatkozzunk, vagyis alapból már a keresőhöz nyúlunk, hiába idézhetjük fel a memóriánkban, nekünk sokkal kényelmesebb és gyorsabb csak bepötyögni. Igaz? Még az applikációk toplistáján is előkelő helyeken szerepelnek a jegyzet-, naptárappok. De ez nem véletlen!

Egyrészt, ahogy már leírtam, a Google is ebbe az irányba visz minket, másrészt nap mint nap annyi információ ömlik ránk, hogy kinek van ideje és kedve mind megjegyezni? Na! Nagyjából sikerült körülírnom ezt a dolgot. Most jöjjön az, hogy mire is tudjuk használni. Egyrészt a marketingedben, másrészt lehet erre vállalkozást, startupot indítani?

Így használd ki a marketingedben a “memóriás dolgot”

Emlékeztető funkció. Bármilyen marketingtevékenységed is van, abban benne kell lennie az olyan reklámanyagoknak, megjelenéseknek, amiben emlékezteted az embereket adott termékre, promócióra, eseményre, tartalomra. Legyen emlékeztető emailed, FB posztod, szórólapod….
Készülj fel! A marketingkampányodban figyelj arra, hogy legyenek olyan “üzenetek” is, amiben

  • vagy figyelmezteted,
  • vagy emlékezteted,
  • vagy arra kéred a (leendő) vevődet, hogy írják le, mentsék el a terméked, blogod, promóciód….

A legjobb az egészben, hogy a remarketingnek köszönhetően tényleg csak azokra tudsz “lőni”, akik már találkoztak a promóddal. Apropó! Emlékeztetnélek, hogy még mindig tart a Minner videóblogja!

A vállalkozási ötletek

  • Jegyzetapplikáció. Atya ég! Én is már mennyi jegyzetappot használtam. Evernote, Google Keep és most a Trello (ami egyébként nem arra lett kitalálva, de én arra használom). Ezzel szerintem te is így vagy, folyamatosan váltogatjuk. De tudod, hogy miért jó ez? Egy jó üzleti modellel, ötlettel, innovatív megoldással akár egy új jegyzetapplikációnak is meg lehet a piaca akár globálisan is. Főleg akkor lesz jó, ha valami nagyon speciálisat találsz ki, vagy egy szűk piacra célzol. Pl. nőknek jegyzetapp, amiben van természetesen menstruációs naptár, vagy pl. kupon- és kedvezményfigyelő…. (Gondold tovább!)
  • De például van ötletem vállalkozóknak szóló jegyzetapplikációra is, méghozzá az, hogy …, jah nem, bocsi, ezt nem írom le, mert lehet, hogy a Minnernél megvalósítom (valamikor). 🙂
  • Na, de van egy másik ötletem! Ami bár nem teljesen jegyzethez kapcsolódik, de ráhúzható. Szóval olyan weboldal/applikáció kellene, ami különböző kategóriákból a hét legfontosabb tartalmait, híreit összefoglalja akár röviden, vagy több formában…. Oké, persze a híradók… (többet nézzük a mobilt, mint a TV-t), mégis, ha elég ügyes vagy, még a többi portál fog neked fizetni, hogy szemlézd a hírüket, vagy azt az infót tőlük linkeld. A hírkereső ebből kasszíroz évente 500-600 milliót, mármint a hírek linkeléséből. >>>Egy magyar weboldal (na jó, 2) amiben csak 6-an dolgoznak, és éves 500 millió forint árbevétele van (és nem köthető politikához)
  • Vállalkozási ötlet a Minneren, ami ehhez kapcsolódik még: 153. ötlet – Online naptár üzleti, kulturális eseményekhez

 

Kommentek