Ha a nagy márkák logójára is alig emlékeznek az emberek, akkor a kis cégek mit tegyenek?

Ha a nagy márkák logójára is alig emlékeznek az emberek, akkor a kis cégek mit tegyenek?

A Signs.com  azt kutatta, hogy az emberek mennyire emlékeznek egy-egy márka logójára, annak színére, mintájára. Az eredmény elég lehangoló, ahhoz képest, hogy tényleg nagy márkákról van szó. A kutatás eredményei közül néhányat ide is beszúrtam (többihez link a tartalom végén). 001_Branded_in_Memory_Apple_Logos 005_Branded_in_Memory_Adidas 024_Branded_in_Memory_Starbucks

Ami mindenképpen kiderült a kutatásból

A színek maradnak meg bennünk a legjobban, csak azután a formák, alakzatok, végül a logóban található szöveg alig marad meg bennünk (annak helye, betűtípusa…). Így a logónk újragondolásánál a színekre helyezzük a hangsúlyt, azok megjegyezhetőségére, aztán az alakzatra koncentráljunk. Nézd meg őket, ha a többire is kíváncsi vagy, akkor kattints ide! Logóhoz kapcsolódó cikkek a Minner-en: 

Share Button

Ez is érdekelhet

Kommentek