Amikor először megláttam a Center Automotive Research összegyűjtött adatait, nem hittem a szememnek. Eddig %-okban láttam azt, amit most ki is írtak értékben, vagyis mennyit keresnek az autógyártók autónként. Nem is csigázlak tovább, jöjjön a lista:
Autógyártók egy autóra jutó üzemi eredménye – üzemi marzs:
Opel: 190 euró – 1,3%
Volkswagen: 375 euró – 1,7%
Seat: 337 euró – 2,1%
Volkswagen csoport: 801 euró – 4,5%
Renault: 715 euró – 4,7%
Peugeot: 844 euró – 6,8%
General Motors: 1912 euró – 8,6%
Ford: 1652 euró – 8,7%
Skoda: 1589 euró – 9,6%
Mercedes: 3192 euró – 7,9%
Audi: 3337 euró – 8,8%
BMW: 3389 euró – 9,5%
Porsche: 15641 euró – 16,7%
Ferrari: 56 000 euró – 18%
Tudtad, hogy a legtöbb autógyártónak részvénye is van? Így te is tulajdonosa lehetsz ezeknek a vállalatoknak. Azért is szúrtam be ezt a kis statisztikát, hogy lásd, melyiknek legjobb az üzemi marzsa, vagy azt, hogy a középmezőnyben, a populárisabb modellek esetében melyik cég gazdálkodik jobban. Érdemes figyelembe venni az üzemi marzsot is, mivel ezzel már kalkulálni tudsz. A General Motors lehet a listából az, ami vonzó is lehet számodra.
Az alábbi grafikonon láthatod, hogy 32,5 dollár felett jobban megugorhat az árfolyam, ez lesz egy jó támasz később az árfolyamnak. Az előbb említett szintet kell áttörnie most.
Szeretnéd begyakorolni, megtanulni a tőzsdei kereskedést? Akkor kattints ide, és töltsd le a belinkelt ebookot, melyből már kellő rálátásod lesz a tőzsdére!
A tőzsde rovatot a HotForex szponzorálja.
Forrás: Handelsblatt
Fotó: Wikipédia