Az érzés, amikor egy képpel keresel 15 000 forintot, pedig csak lefotóztad, mit csinálsz, felbecsülhetetlen

Az érzés, amikor egy képpel keresel 15 000 forintot, pedig csak lefotóztad, mit csinálsz, felbecsülhetetlen

Két sztorival is készültem nektek, amik szorosan kapcsolódnak a személyes márka építéshez. Gyakorlati tippeket kapsz. Látod a fenti képet? Ezt töltöttem fel a Minner Facebookjára, hogy ezzel emlékeztesselek titeket a napi videóblogomra, amit a MinnerAkadémia oldalon találtok. Ez valójában a videóblogom promóciójának a része volt, és nem azért tettem ki, hogy azt mondjam “hééé, én értek ám a videóvágáshoz is”. Pár napra rá kaptam egy chat üzenetet egyik olvasómtól, akivel egyébként már pókereztem együtt egy Minner Póker-versenyen is. Ezt írta:

Sztori 1. – A chatüzenet – Minner-példa

chatuezenetvideovagas20171103_081957

Ugye! Az a személyes márkaépítés, meg az, hogy amiről nem tudnak az emberek, nincs is. Ha úgy nézzük, most még csak nem is azt adtam el, hogy nézze a videóblogot, pedig arra irányult a poszt. Tényleg egy kép többet mond ezer szónál? Nem is olyan régen írtam egy cikket, aminek ezt a címet adtam: Még néha a legelvetemültebb, legaktívabb vásárlóid, ügyfeleid sem tudják, mi mindent “árulsz”, mit csinálsz. A cikk ehhez a témához is szorosan kapcsolódik.
Jah egyébént nyugi, csak a vágásra tanítom,, illetve alap videósablonok elkészítésére, semmi olyanra, amit én nem tudok (profin). Ezt utána el is mondtam neki telefonon, mivel a fényekhez például még nem értek (még!). Hozzá kell tennem, hogy ő már ismert ugye egyrészt pókerről, másrészt volt még ősszel egy gerillamarketing előadásom, amire nem tudott eljönni, de tudta, hogy van/volt.

Sztori 2. A konferenciakép és becsekkolás

Még október elején a KKV Finanszírozó konferencián voltam, és elhívtam magammal a Névjegy Király projektmenedzserét, Kristófot. Már a szünet után vártuk, hogy folytatódjanak az előadások és én megkérdeztem Kristófot, ugye becsekkoltál már? Hát persze, hogy nem. Mondtam neki, készíts egy szelfit, vagy egy képet, amin szerepel pl. a rendezvény nyakpántja…! El is készítette, becsekkolt a Gellért Hotelbe (ott volt a rendezvény). Mondtam neki, ez azért, kell mert honnan tudnák máskülönben az ismerőseid, hogy itt voltál? Na ugye! És én lepődtem meg a legjobban, hogy bár KKV finanszírozás volt a téma, mégis sokan weboldalkészítés és grafikák miatt írtak neki chaten, vagy hívták fel. Elég volt tudniuk, hogy ilyen helyekre jár 🙂 Utána fel is pörgött, azóta mindenhol becsekkol 🙂 Utána pár nappal később az eTrends Expón már rutinból csinálta.

Mit kezdj ezzel az információval?

  • Tudtad, hogy az ember az ismerősök ajánlására sokat ad, hallgat rá? Érd el, hogy az ismerőseid tudják, mivel foglalkozok, hogy amikor valaki adott problémára keres megoldást, egyből te juss eszükbe.
  • Na most nem fogja kitalálni az ismerősöd, éppen mivel foglalkozol, vagy azt tényleg aktívan. Így időnként érdemes posztolni róla. Látod a fenti példákat, egy-két poszt is elég ahhoz, hogy elérd, mikor adott témában keresnek valakit, akkor rád gondoljanak.
  • Érdemes személyes profilodon is becsekkolni rendezvényeken, előadásokon, vagy éppen arról, hogy tanulsz valamit. Pl. Minner előadáson vagy.

(x) Tetszettek ezek a tippek? Érdemes a kapcsolatépítésre is rákapcsolnod! A Minnernek van egy videós kapcsolatépítés-oktatása. Nézd meg! 

Kommentek